top of page

Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà 

Estany de Banyoles

El Mercadal, Foixà

WhatsApp Image 2022-07-27 at 19.25.02.jpeg
Grups
Grups        Ep! Consulteu els nostres descomptes!
El Mercadal, a Foixà (Baix Empordà)
Anguiles (del 15 al 22 de juliol del 2023)

De 9 a 15 anys

Preu: 420€

Més informació:  Díptic -Dossier

L'estada

IMG_6734.JPG
IMG_7238.JPG

Durant 8 dies els i les participants de l’estada de natura “Anguiles”, conviuran al Baix Empordà, gaudiran d’un entorn privilegiat per observar i conèixer una gran varietat d’animals i plantes, que només podem trobar en un espai com aquest.

IMG_20220818_204820.jpg

Per altra banda, l’experiència en les"Anguiles", aportarà al nen/a més autonomia i responsabilitat en el desenvolupament de les tasques diàries, com ara parar i desparar taula, mantenir els espais comuns i individuals nets i ordenats per a una millor convivència, rentar plats, etc. Alhora que podrà fer nous amics amb qui compartirà uns dies de molta intensitat.

Els nens i nenes estaran sota la responsabilitat d’educadors naturalistes, amb molta experiència en el món del lleure, de manera que els infants a través del joc, l’observació de fauna i la descoberta de l’entorn seran els protagonistes del seu propi aprenentatge.

IMG_20220819_122410.jpg
IMG_1782.JPG
IMG_1557.JPG
P7010202.JPG

On estarem?

Per tal que l’experiència sigui inoblidable, els nens i nenes viuran en un espai privilegiat en plena natura. La casa de Colònies El Mercadal, a Foixà disposa de totes les facilitat habituals en aquestes instal·lacions: habitacions comunitàries, lavabos i dutxes, espai de cuina i menjador, sales de jocs, pistes de joc i les ribes del Ter a tocar.

IMG_7496_edited.jpg
IMG_20220818_175750.jpg
bottom of page